طراحی وب سایت چیست که راز نیست - طراحی سایت چیست

Wiki Article

ارایه پنل مدیریت کاملا داینامیک و پارامتریک و آموزش به اپراتورهای فروشگاه جهت مدیریت کلیه بخش های سایت اعم از محصولات، قیمتها، موجودی ها، تخفیفات، سفارشات و...

سایت طراحی شده با قالب اختصاصی، بر اساس اصول سئو بوده و به تمامی نیازهای کسب‌وکارتان پاسخ می‌دهد.

زیرا اگر بخواهید در این شرایط، از وردپرس استفاده کنید. سایت بسیار کند می‌شود. اما استفاده از طراحی سایت اختصاصی مشکلات کندی وردپرس را ندارد.

البته امکانات پرتال فقط به همین ختم نمی‌شود. شما از طریق پنل مدیریت خود در پرتال می‌توانید ایمیل اختصاصی بسازید، اقدام به تولید محتوای وبلاگی کنید، در هر زمانی قالب خود را ویرایش دهید، صفحات جدیدی به آن اضافه کنید یا اصلاً یک قالب جدید برای سایت خود انتخاب کنید و ...

طراح های وب سایت ما می‌توانند سایت اختصاصی شما را بسته به انتخابتان بر روی سیستم وردپرس یا سایت ساز پرتال پیاده سازی کنند.

این در حالی است که هنگام ساختن سایت با پرتال، تا زمانی که سایت شما فعال باشد می‌توانید از خدمات پشتیبانی ما استفاده نمایید.

همچنین از دسترسی به برخی امکانات محروم خواهید بود. به همین دلیل، پیشنهاد ما به شما سفارش خدمات طراحی سایت با قالب اختصاصی است.

اما از طرفی دیگر، امکان شخصی‌سازی این نوع سایت‌ها کمتر است.

ساختن یک وب سایت یک پروژه طولانی است که برای موفقیت در آن، تمام تیم‌ها بین کارفرما و مجری، باید یکپارچه و هماهنگ باشند.

حتی در صورت داشتن تعداد صفحات زیاد و محصولات زیاد، سرعت سایت کند نخواهد شد.

سلام چه طوری میتونم یه مقاله بنویسم تو ورد پرس که توی منو باشه ولی توی صفحه ی سایتم نباشه که صفحه اولش شلوغ باشه

همچنین، با تحلیل این داده‌ها می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی موفق‌تری را برنامه‌ریزی کنید و به هدف بزنید. 

در این مدل فروشگاه اینترنتی مردم و اشخاص حقیقی کلیک کنید محصول و فرآورده های تولیدی خود را به شرکت ها و بنگاه های حضوری ارائه میدهند و میفروشند.

برای انتخاب این حالت باید مطابق شکل زیر، به قسمت تنظیمات بخش پیوندهای یکتا رفته و گزینه “نام نوشته” را انتخاب کنید.
هر کدام که برای شما بهتر و منطقی‌تر است را انتخاب کنید. برای انجام اینکارها به قسمت تنظیمات رفته و در بخش عمومی منطقه زمانی دلخواه خود را وارد کنید.

با قرار دادن اطلاعات حفاظتی نظیر نماد اعتماد، مهرهای امنیتی، گواهینامه و جوایزی معتبری که دریافت کرده‌اید می‌توانید اعتبار سایت خود را به بازدیدکننده نشان دهید.

به ویژه که تجربه ثابت کرده است، مشتریان به برقراری این ارتباط دوسویه بسیار علاقه نشان می‌دهند.

اگر بتوانید از فوتر سایت به عنوان یک اهرم استفاده کنید به مرور نرخ تبدیل سایت افزایش خواهد یافت چرا که او با کمترین دردسر می‌توانید به صفحه مورد نظر خود هدایت شده و یا شما ارتباط برقرار کند. در ضمن با افزایش اطمینان مشتریان به فروشگاه طبیعتاً امکان سفارش محصول افزایش خواهد یافت.

پس از آن پروپوزال طراحی فروشگاه اینترنتی شما برای شما ارسال شده و مراحل تنظیم قرارداد و طراحی سایت شما استارت زده میشود.

گوگل هم که شدیدا به رضایت کاربران سایت منبع خود اهمیت می‌دهد، حتما به شما امتیازات بیشتری خواهد داد و با بهبود رتبه سایت شما را به کاربران بیشتری معرفی می‌کند.

باید شرایط مکان و فضایی را که در آن کاربر با سایت تعامل برقرار می‌کند، در نظر گرفت. به علاوه، شرایط اشیایی که با آن‌ها کاربر از سایت استفاده می‌کند، هم مورد توجه قرار می‌گیرد.

سپس جهت پاسخ به هرگونه سوال و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

برای مثال، آیا در دفتر کار خود و از طریق کامپیوتر محل کارش به سایت رسیده یا این که از طریق گوشی یا تبلت و در خانه یا یک اتوبوس شلوغ در حال مطالعه سایت است؟

امکان نظرسنجی توسط کاربران و امتیازدهی به محصولات و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و ایمیل به دوستان

همچنین با طراحی فروشگاه اینترنتی چند زیانه کلیک کنید شما میتوانید به ورود به بازارهای دیگر کشور چشم داشته باشید و محصولاتتان را با صادرات آنها جهانی کنید.

ابتدا جهت مشاهده نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی طراحی اینجا را بررسی کنید شده توسط شرکت طراحی سایت کاسپید وارد صفحه نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی شده و آنها را مشاهده نمایید.

طراحی گرافیک سایت شامل صفحه اصلی و کلیه صفحات داخلی بصورت کاملا اختصاصی

معرفی کامل محصولات، امکان درج چندین عکس برای محصول، امکان ایجاد اسلاید شو برای محصول، شرح محصول و بارکد برای محصولات.

Report this wiki page